onsdag 14 oktober 2009

Då var man 24 då..

Idag är det min tur att fylla år, suck. Då var man liksom ett år äldre bara sådär. :)
Vi svävar fortfarande på moln här hemma efter gårdagen, så mäktigt att få se det lilla livet som formas inuti magen. Bättre present kan man knappast få.
På tal om presenter så sitter jag här ensam hemma för tillfället och är så sjukt nyfiken, Tomas är nämligen iväg och fixar min present precis i denna stund. Undrar vad jag ska få för något...
Har redan fått en present förra veckan när jag kände mig lite krasslig, då fick jag presentkort på gravidmassage och jag tyckte det var mer än nog men Tomas verkar tycka att jag ska få något mer. Klagar ju inte direkt, alltid kul med presenter. :)

Nu ska jag äta en smörgås och titta lite TV.

/Madelene

0 kommentarer:

Skicka en kommentar