tisdag 15 juni 2010

Helg och grejjor...

Titta nu slarvade vi igen men det har faktiskt varit för att helgen har varit så händelserik. :)
I fredags var min käre kusin Joakim och hans Kicki här och käkade middag, vi bjöd på inkokt lax med hemmagjord potatissallad och sen så lite blåbärs- & hallonparfait till efterrätt. Vi hade riktigt trevligt och det blev sådär lagom sent så att man inte var dödstrött när man gick och la sig. Jag och Joakim har stora planer framöver också, ska bli riktigt nice. :)

På lördagen bar det av till staden på dagen för lite fika och shopping med Fia och Empa, Saga fick ett par jeansinspirerade leggins. Riktigt söta faktiskt.
När jag kom hem käkade jag lite middag med Tomas och gjorde mig iordning för fest, skulle ju på Elins mammas 50-årskalas. Hade en riktigt bra kväll med brudarna och det kändes riktigt härligt att få vara sig själv igen för en stund.

Söndagen gick åt till att vila och hänga lite med Sagas farmor och farfar, bland annat var vi och fikade på ett jätte härligt ställe ute på färingsö, Äppelfabriken heter det.

Nu är det vardag igen och igår simmade Saga och Tomas på för fullt på babysimmet och ikväll kommer Per och Edvin hit för lite middagsmys.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar