lördag 23 oktober 2010

Kalas...

Idag har det varit en lång dag för lilla familjen och eftersom jag knappt sovit något i natt är jag helt slut.
Dagen började med en snorig Saga som hållit mig vaken hela natten, hon har blivit förkyld igen stackarn. Efter att petat i henne gröt och gjort oss i ordning begav vi oss mot Salem för att hjälpa till i mammas och pappas nya hus. Männen bar kartonger och möbler, mamma plockade, barnen lekte och jag mest var. Min hjärna var ur funktion kan man säga.

När det mesta var klart var det dags för lite kalas, en kombination av inflyttningsmys och födelsedagsfirande, Vi är ju några som fyllt år senaste månaden. Det var ganska många där och trots sjukt barn och en hjärna i koma hade jag det riktigt trevligt.

Nu ska jag försöka skrapa ihop lite sömn så jag klarar morgondagen. Kram!

Bjuder på en liten bild på mina älsklingar från idag, älskar er! <3
Published with Blogger-droid v1.6.3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar