måndag 29 mars 2010

Bank och mat... (hehe)

Inatt sov jag nästan ingenting alls, Saga kände för att krångla riktigt ordentligt och ville äta nästan varje timme. När klockan slagit 10 gav jag upp sovandet och släpade mig upp, vi hade ju ärenden att springa.
Tar ett tag att komma iväg när man har liten att tänka på så inte försen klockan 13 satt vi på bussen mot Jakobsberg där vi skulle hämta ut min förlädrapenning, försäkringskassan verkar inte fatta att jag vill ha pengarna på kontot som jag angett så det blir en utflykt varje gång. Ska försöka ringa och skälla på de imorgon då det blir lite knepigt med räkningarna när allt förhalas med utbetalningskort.
Väl hemma igen var det bara till att mata lilla skruttan för att sedan bege sig iväg för att storhandla med hjälp av Tomas pappa, skruttan var snäll hela tiden och det var riktigt skönt att komma hem med massa mat och en badbalja till Saga. Hade själv dock migrän så upplevelsen blev lite slitsam för mig så när vi äntligen var klara med dagens bravader fick jag chansen att vila lite medan Tomas passade Saga och lagade mat, tur att jag har honom! :)

Nu ska vi mysa lite här hemma!

/Madelene Saga skäller på den gröna fisken... :)
Två klänningar vi köpte idag till Saga

Igår var Elin och hennes syster Johanna här och mös lite med oss

0 kommentarer:

Skicka en kommentar