fredag 9 april 2010

Flykt

Om en vecka flyr vi till skåne så Saga får lite tid med sin mormor och morfar och jag och Tomas kanske kan få lite skönhetssömn. :)
Inte lätt att pussla ihop sömnen med kolikbebis kan jag säga och det ska bli skönt med lite avlastning över helgen.

Idag har jag varit på äventyr med Saga, vi åkte ända bort till Hagsätra för att hälsa på Veronica. Var lite kaos med tunnelbanor och så men tillslut kom vi fram och hade det riktigt trevligt. Imorgon ska vi ut igen, då ska vi till mitt gamla jobb och hälsa på tillsammans med en gammal kollega till mig (Erika). Försöker ta mig ut och öva lite, har ju varit lite rädd för att åka ut med Saga innan pga dåliga erfarenheter men nu går det riktigt bra faktiskt.

Nej nu ska jag snart sova så man orkar med morgondagen.
God natt!

/Madelene

1 kommentarer:

Erika sa...

Åh grattis igen till lilltjejen :-) hoppas min familjs gratulationer har nått fram.
Hon ser verkligen bedårande söt ut.

Hade "tappat bort" din blogg då jag trodde att jag sparat den , men NU ska jag allt spara den ordentligt så jag kan kika in på din sida lite oftare :-)

Låter jobbigt med spädbarnskolik, jag trodde Ludwig hade det när han var mindre då han skrek i ett par veckor till och från rätt mycket, men sedan vände det och han blev lugn och fin som en filbunke.

har hört att det kan bli bättre av att gå till en naprapat med den lilla, kika här för mer info, kan ju inte skada iallfall! Kraam

http://www.naprapatlandslaget.no/artikler/kolikk.html

Skicka en kommentar