måndag 17 maj 2010

Slarvigt..

Har slarvat en del med att uppdatera här på bloggen men det har varit så mycket annat att tänka på.
Just nu sitter jag och segar i soffan med Saga sovandes bredvid mig, vi har (nästan) precis kommit hem från Skåne där vi varit och vilat upp oss. Riktigt härligt har det varit och vi har hunnit med en hel del. Saga har blivit 2 månader, vi har åkt en massa karuseller på Bakken (i danmark) och myst med familjen. Saga har snackat en massa med sin mormor och morfar och fick sova med dom en av nätterna, sin morbror Pontus är hon förtjust i också och varje gång hon ser honom blir hon glad.

Nej nu ska jag stoppa mig och familjen i säng, imorgon väntar en ny dag med lite sol hoppas jag på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

undrar hur många kilometer vi avverkade denna helg, svider lite i benen

Anonym sa...

Även vi tyckte helgen var väldigt mysigt trots väder och all strul med resan till Bakken. Bestemor/Bestefar.

Skicka en kommentar