måndag 31 maj 2010

Stök & bök

Bloggen har som sagt legat lite i vila, har hänt en massa annat som kommit emellan kan man säga. Bland annat så har min kära farmor gått bort och jag har varit lite nedstämt. Fick göra en utvärdering på BVC för några veckor sedan och den visade att jag ligger på gränsen till postnatal depression så det ska vi ta tag i nu så det blir bättre. Tur ändå att man har sin glada skrutta som håller humöret uppe med sitt härliga skratt och gurgel.

Nu har Tomas äntligen tagit sitt körkort så förhoppningsvis kan vi snart bli lite mer självgående här hemma, man blir mer beroende av att ha bil än man tror när man har barn. Man blir lite lätt isolerad med tanke på att kollektivtrafiken inte alltid är optimal när man har liten med sig, men snart så ska vi kanske kunna ge oss ut lite mer.
Skönt att sommaren är här eller börjar närma sig i alla fall för då kan vi vara en massa ute på landet, yeeha! Älskar att vara där ute och andas den friska luften och sova i den svala stugan, skulle kunna bo så jämt. :D

Nej nu ska jag återgå till TV-tittande och sen ska jag sova.

Lite bilder från maj:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar